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zu den Filteroptionenvom 23.6.2023
- Frei abrufbarFour theories based on a meta-study on life-cycle analysesFrankfurt am Main : FVV e.V. // Science for a moving society, 2020
- Frei abrufbar4 Thesen auf Basis einer Metastudie zu LebenszyklusanalysenFrankfurt am Main : FVV e.V. // Science for a moving society, 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarUntersuchung, Analyse und physikalisch/chemisch-basierte Modellierung der dieselmotorischen Verbrennung mit ErdgashintergrundgemischFrankfurt am Main : FVV e.V. // Science for a moving society, 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarAcoustic investigation and modelling of the wastegate and dynamic operating conditions in turbochargersFrankfurt am Main : FVV e.V. // Science for a moving society, 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarÖl-Eintrag aus externen Quellen im Ansaugtrakt als Ursache für Vorentflammungen beim turboaufgeladenen OttomotorFrankfurt am Main : FVV e.V. // Science for a moving society, 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarImprovement of understanding of penetration and ignition behaviour of high-pressure gas jets in Gas-Diesel combustion systemsFrankfurt am Main : FVV e.V. // Science for a moving society, 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarQuasidimensionale Modellierung der HC- und CO-Bildung am DieselmotorFrankfurt am Main : FVV e.V. // Science for a moving society, 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarInvestigation of interactions between fuels and fuel leading components in Plug-in Hybrid Electric Vehicles (PHEV)Frankfurt am Main : FVV e.V. // Science for a moving society, 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarPrimary Atomization of Gasoline E-Fuels at RDE-ConditionsFrankfurt am Main : FVV e.V. // Science for a moving society, 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarBedatung von Modellen zur Beschreibung des Betriebsverhaltens von AbgasturboladernFrankfurt am Main : FVV e.V. // Science for a moving society, 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarConcept of a generic fuel cell which allows for a pre-competetive comparison of research resultsFrankfurt am Main : FVV e.V. // Science for a moving society, 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarModelling emissions of diesel engine combustion with variable valve timingFrankfurt am Main : FVV e.V. // Science for a moving society, 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarUntersuchung der Ascheeinlagerung und –migration in offenporigen PartikelminderungssystemenFrankfurt am Main : FVV e.V. // Science for a moving society, 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarTribologische Fluidmodelle für AntriebsstrangkomponentenFrankfurt am Main : FVV e.V. // Science for a moving society, 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarOptimization of the transient performance of gas-driven ship propulsion plantsFrankfurt am Main : FVV e.V. // Science for a moving society, 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarValidation of homogeneous CNG DI combustion processes in combination with high-load EGR, Miller cycle and alternative ignition systemsFrankfurt am Main : FVV e.V. // Science for a moving society, 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarEfficiency increase of diesel combustion by influencing wall heat fluxFrankfurt am Main : FVV e.V. // Science for a moving society, 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarSystemische Analyse der Partikelbildung an OttomotorenFrankfurt am Main : FVV e.V. // Science for a moving society, 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarDevelopment of a fuel cell system model to describe the membrane humidification under dynamic conditions and methodology to transfer the model to a HiL application for the optimization of the operation strategyFrankfurt am Main : FVV e.V. // Science for a moving society, 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarImprovement of operational safety of piston pin bearingFrankfurt am Main : FVV e.V. // Science for a moving society, 2020