34 New Additions
jump to filter-optionson 19/09/2024
- Accessible from one computer of the libraryonlyDie Zukunft ist immersivKotler, Philip ; Kartajaya, Hermawan ; Setiawan, Iwan ; Pyka, Petra1., Frankfurt am Main : Campus Verlag, 20240918
- Accessible from one computer of the libraryonlyDie Zukunft ist immersivKotler, Philip ; Kartajaya, Hermawan ; Setiawan, Iwan ; Pyka, Petra1., Frankfurt am Main : Campus Verlag, 20240918
on 24/01/2022
- Accessible from one computer of the libraryonlyTechnologie für die MenschheitKotler, Philip ; Kartajaya, Hermawan ; Setiawan, Iwan ; Pyka, Petra1., Frankfurt am Main : Campus Verlag, 20211124
- Accessible from one computer of the libraryonlyTechnologie für die MenschheitKotler, Philip ; Kartajaya, Hermawan ; Setiawan, Iwan ; Pyka, Petra1., Frankfurt am Main : Campus Verlag, 20211124
on 12/04/2020
- Accessible from one computer of the libraryonlyWas du kaufst, bestimmen die anderenLindstrøm, Martin ; Pyka, PetraFrankfurt am Main : Campus Verlag, 20120312
- Accessible from one computer of the libraryonlyWie wir weltweit neues Wachstum schaffenBrown, Gordon ; Bischoff, Ulrike ; Pyka, PetraFrankfurt am Main : Campus Verlag, 20110214
on 23/07/2019
- Accessible from one computer of the libraryonlyDer Leitfaden für das Marketing der ZukunftKotler, Philip ; Kartajaya, Hermawan ; Setiawan, Iwan ; Pyka, PetraFrankfurt am Main : Campus Verlag, 20170907
- Accessible from one computer of the libraryonlyWas du kaufst, bestimmen die anderenLindstrøm, Martin ; Pyka, PetraFrankfurt am Main : Campus Verlag, 20120312
- Accessible from one computer of the libraryonlyLewis, Michael ; Bischoff, Ulrike ; Pyka, Petra ; Schöbitz, BirgitFrankfurt am Main : Campus Verlag, 20101004
- Accessible from one computer of the libraryonlyLewis, Michael ; Bischoff, Ulrike ; Pyka, Petra ; Schöbitz, BirgitFrankfurt am Main : Campus Verlag, 20101004
- Accessible from one computer of the libraryonlyWie wir weltweit neues Wachstum schaffenBrown, Gordon ; Bischoff, Ulrike ; Pyka, PetraFrankfurt am Main : Campus Verlag, 20110214
- Accessible from one computer of the libraryonlyEin Roman über GeschäftsoptimierungJacob, Dee ; Bergland, Suzan ; Cox, Jeff ; Pyka, PetraFrankfurt am Main : Campus Verlag, 20100308
- Accessible from one computer of the libraryonlyVom Kunden zum MenschenKotler, Philip ; Kartajaya, Hermawan ; Setiawan, Iwan ; Pyka, PetraFrankfurt am Main : Campus Verlag, 20100809
- Accessible from one computer of the libraryonlySetzen Verfolgen ErreichenTracy, Brian ; Pyka, Petra2., erweiterte Aufl., Frankfurt am Main : Campus Verlag, 20180607
- Accessible from one computer of the libraryonlyWarum wir starke Marken fühlen, riechen, schmecken, hören und sehen könnenLindstrøm, Martin ; Pyka, PetraFrankfurt am Main : Campus Verlag, 20110214
- Accessible from one computer of the libraryonlyDas neue Konzept im ProjektmanagementGoldratt, Eliyahu M. ; Pyka, PetraFrankfurt am Main : Campus Verlag, 20020819
- Accessible from one computer of the libraryonlyDie härtesten Fragen - die besten AntwortenYate, Martin John ; Pyka, Petra ; Schöbitz, Birgit13., komplett überarbeitete Aufl., Frankfurt am Main : Campus Verlag, 20140308
- Accessible from one computer of the libraryonlyDie Fortsetzung des WeltbestsellersGoldratt, Eliyahu M. ; Pyka, Petra2., Frankfurt am Main : Campus Verlag, 20080114
- Accessible from one computer of the libraryonlyErfolgreich mit dem ROWE-KonzeptRessler, Cali ; Thompson, Jody ; Pyka, PetraFrankfurt am Main : Campus Verlag, 20090810
- Accessible from one computer of the libraryonlyWarum wir starke Marken fühlen, riechen, schmecken, hören und sehen könnenLindstrøm, Martin ; Pyka, PetraFrankfurt am Main : Campus Verlag, 20110214