170 Treffer für Serie = "Final report" und Sammlung = Universitätsbibliothek Frankfurt
zu den Filteroptionen- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarInvestigation and analysis of the thermodynamical conditions on the mechanism of NO2 formation in diesel enginesFrankfurt am Main : FVV e.V., 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarDevelopment of a fuel cell system model to describe the membrane humidification under dynamic conditions and methodology to transfer the model to a HiL application for the optimization of the operation strategyFrankfurt am Main : FVV e.V., 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarHow can new generation of fuels and their composition contribute systematically to enhance thermal efficiency and reduce emissions for sustainable mobility?Frankfurt am Main : FVV e.V., 2022
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarQuantifizierung erhöhter Schmierölkonzentrationen an Kolben und Zylinderlaufbuchse, des damit verbundenen Ölaustrags und dessen Einfluss auf die ottomotorische VerbrennungFrankfurt am Main : FVV e.V., 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarClarification of fuel and oil flow behaviour around the piston rings of internal combustion enginesFrankfurt am Main : FVV e.V., 2022
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarInvestigation of interactions between fuels and fuel leading components in Plug-in Hybrid Electric Vehicles (PHEV)Frankfurt am Main : FVV e.V., 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarDevelopment of a Fuel Sensor in order to detect the ageing conditon of fuels and identification of special componentsFrankfurt am Main : FVV e.V., 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarTransformation of mobility to the GHG-neutral post-fossil ageFrankfurt am Main : FVV e.V., 2022
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarTransformation of Mobility to the GHG-neutral Post-fossil AgeFrankfurt am Main : FVV e.V., 2021
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarOptimization of the transient performance of gas-driven ship propulsion plantsFrankfurt am Main : FVV e.V., 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarImprovement of understanding of penetration and ignition behaviour of high-pressure gas jets in Gas-Diesel combustion systemsFrankfurt am Main : FVV e.V., 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarNumerical and optical studies of mixture formation of a small-volume direct-injection gasoline engine with different injector positionsFrankfurt am Main : FVV e.V., 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarInvestigation of the smallest possible cylinder bore combining small engine displacement with gasoline direct injectionFrankfurt am Main : FVV e.V., 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarAnalyse und Modellierung des Einflusses der Direkteinspritzung auf die Turbulenz sowie auf den Homogenisie-rungsgrad im Brennraum für die MotorprozessrechnungFrankfurt am Main : FVV e.V., 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarConcept of a generic fuel cell which allows for a pre-competetive comparison of research resultsFrankfurt am Main : FVV e.V., 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarH2 in the gas network and interaction with gas enginesFrankfurt am Main : FVV e.V., 2022
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarLow-temperature NOx reduction by H2 in the exhaust of diesel enginesEßer, Enno ; Heckemüller, Lukas ; Todt, Arne ; Morawietz, Tobias ; Waiblinger, Wendelin ; Hosseiny, Schwan ; Barbarossa, DennisFrankfurt am Main : FVV e.V., 2021
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarQuasi-dimensional modeling of HC and CO formation on the diesel engineFrankfurt am Main : FVV e.V., 2021
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarQuasidimensionale Modellierung der HC- und CO-Bildung am DieselmotorFrankfurt am Main : FVV e.V., 2020
- Nur an Rechnern der Bibliothek abrufbarResidual heat utilisation in vehicles by thermochemical energy storageFrankfurt am Main : FVV e.V., 2019